თემა: მეიოზი XI კლასი
|
კრიტერიუმები
|
1-4 ქ
|
5-7
ქ
|
8-10 ქ
|
|
1.ექსპერიმენტი,
ცდა.
ა) კვლევის საგნისა და ეტაპების
განსაზღვრა.
ბ) მონაცემთა აღრიცხვა.ძირითადი და მეორეხარისხოვანი საკითების გამოყოფა.
|
არასწორად აყალიბებს კვლევის მიზანს.ვერ განსაზღვრავს კვლევის ეტაპებს.უჭირს ვარაუდის ჩამოყალიბება.
აღრიცხავს არასწორ მონაცემებს.ვერ გამოყოფს ძირითად
და მეორეხარისხოვან საკითხებს.
|
ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს მიზანს.განსაზღვრავს
კვლევის ეტაპებს.გამოთქვამს და ასაბუთებს
ვარაუდებს.
ხარვეზებით აღრიცხავს მონაცემებს.გამოყოფს ძირითად
და მეორეხარისხოვან საკითხებს,მაგრამ უსისტემოდ.
|
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს.ასაბუთებს თავის ვარაუდს.
აღრიცხავს მონაცენებს.სრულყოფილად და სისტემურად გამოყოფს
თემის ძირითად და მეორეხარისხოვან საკითხებს.
|
|
2.ინფორმაციის ანალიზი,
შედარება,
დასკვნა.
ა) კოგნიტური სააზროვნო სქემის შევსება.
ბ) შედეგების
დასაბუთება,
დასკვნების გაკეთება.
|
ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს,ვერ მუშაობს შედარების
სქემაზე.
ვერ ხსნის შედეგებს,ვერ აკეთებს დასკვნებს.
|
ნაწილობრივ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს.ხარვეზებით
ავსებს შედარების სქემას.
ხარვეზებით აკეთებს დასკვნებს.
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და თანმიმდევრულად შეკითხვების
საფუძველზე აღწერს, ადარებს ერთმანეთს მეიოზური გაყოფის ფაზებს,მათ შორის მსგავსება-განსხვავებას.ავსებს
შედარების კოგნიტურ სქემას.
ასაბუთებს მიღებულ შედეგებს,აკეთებს ძირითად დასკვნებს.
|
|
3.პრეზენტაცია
ა)თემის გასაგებად წარდგენა,საუბარი.
ბ) თვალსაჩინოებების გამოყენება.
გ)დასკვნები.
|
დარღვეულია ლოგიკა,საუბრობს გაუგებრად.
არ იყენებს თვალსაჩინოებებს.
დასკვნები არ არის გაკეთებული.
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული,ცდილობს ისაუბროს გასაგებად.
პრეზენტაციის პროცესში იყენებს კომპიუტერს.
დასკვნები ლოგიკურია,თუმცა მცირედი ხარვეზებით.
|
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა,რაც მის პრეზენტაციას
ეფექტურს ხდის.თემა ლოგიკურად არის აგებული.
მიზნობრივად და ეფექტურად იყენებს ინტერნეტში მოძებნილ
შესაბამის მასალას კომპიუტერის გამოყენებით.
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია.დასკვნები
კარგად არის ჩამოყალიბებული.
|
No comments:
Post a Comment